To suma środków powierzonych nam przez klientów, kapitał dostarczony przez akcjonariuszy oraz obligatariuszy, a także zysk wygenerowany w ramach naszej działalności ubezpieczeniowej. Kapitałem finansowym zarządzamy tak, aby maksymalizować efektywność jego wykorzystania, jednocześnie zapewniając wysoki poziom płynności oraz bezpieczeństwa i rentowności lokowanych środków. W ten sposób zarządzany kapitał wykorzystujemy do oferowania odpowiedzialnych i zrównoważonych produktów i usług ubezpieczeniowych.
Strategia i model biznesowy
Model biznesowy ERGO Hestii opiera się na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest dywersyfikacja, a drugim – Najwyższy Standard Ochrony. Dywersyfikacja w ramach Spółki obejmuje sprzedaż korporacyjną i detaliczną. Najwyższy Standard Ochrony dotyczy wysokiej jakości obsługi – w szczególności obsługi posprzedażowej oraz likwidacyjnej. Efektywność wynikająca z modelu opartego na dywersyfikacji oraz zapewnieniu Najwyższego Standardu Ochrony możliwa jest dzięki innowacyjnym i przełomowym inwestycjom digitalizującym procesy ubezpieczeniowe.
Zobacz Strategię ESG na lata 2022‒2025
Wyniki za 2021 r.
Efekty dla interesariuszy
Wkład w SDG
To nasi pracownicy tworzą innowacje, które wyznaczają trendy na polskim rynku ubezpieczeń. Jednym z kluczowych czynników stanowiących o sukcesie i przewadze konkurencyjnej ERGO Hestii są wartości wpisane w strategię firmy, określane jako Siła Informacji oraz Siła Wspólnoty. Dzięki nim wiążemy potencjał analityczny zasobów informacyjnych i kompetencji pracowników z ich motywacją i zaangażowaniem. Siła Wspólnoty jest również motorem rozwoju, motywacji, poczucia celowości i stabilizacji pracowników. To także suma relacji i wzajemnego zaufania, które od lat budujemy z pracownikami i partnerami biznesowymi.
Strategia i model biznesowy
Model biznesowy ERGO Hestii opiera się na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest dywersyfikacja, a drugim – Najwyższy Standard Ochrony. Dywersyfikacja w ramach Spółki obejmuje sprzedaż korporacyjną i detaliczną. Najwyższy Standard Ochrony dotyczy wysokiej jakości obsługi – w szczególności obsługi posprzedażowej oraz likwidacyjnej. Efektywność wynikająca z modelu opartego na dywersyfikacji oraz zapewnieniu Najwyższego Standardu Ochrony możliwa jest dzięki innowacyjnym i przełomowym inwestycjom digitalizującym procesy ubezpieczeniowe.
Zobacz Strategię ESG na lata 2022‒2025
Wyniki za 2021 r.
Efekty dla interesariuszy
Wkład w SDG
Nieustannie pracujemy nad rozwojem i doskonaleniem jakości oraz dostępności naszych produktów i usług poprzez tradycyjne i cyfrowe kanały komunikacji. Kluczem do oferowania klientom Najwyższego Standardu Ochrony jest dla nas współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi, którzy tworzą sieć sprzedaży naszych produktów i często są pierwszym punktem kontaktu z klientem. Dlatego stale wzmacniamy nasze relacje i wdrażamy nowe rozwiązania, których oczekują zarówno nasi partnerzy biznesowi, jak i klienci. Spełniamy najwyższe standardy w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży, prowadząc działalność zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy pierwszym ubezpieczycielem w Polsce, który dołączył do programu ,,Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży”.
Strategia i model biznesowy
Model biznesowy ERGO Hestii opiera się na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest dywersyfikacja, a drugim – Najwyższy Standard Ochrony. Dywersyfikacja w ramach Spółki obejmuje sprzedaż korporacyjną i detaliczną. Najwyższy Standard Ochrony dotyczy wysokiej jakości obsługi – w szczególności obsługi posprzedażowej oraz likwidacyjnej. Efektywność wynikająca z modelu opartego na dywersyfikacji oraz zapewnieniu Najwyższego Standardu Ochrony możliwa jest dzięki innowacyjnym i przełomowym inwestycjom digitalizującym procesy ubezpieczeniowe.
Zobacz Strategię ESG na lata 2022‒2025
Wyniki za 2021 r.
Otrzymaliśmy tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2021” przyznany przez Polski Program Jakości Obsługi – w zestawieniu głównego wskaźnika jakości obsługi firm z branży ubezpieczeń uplasowaliśmy się na 1. miejscu (wskaźnik obsługi na poziomie 84% ‒ najwyższy wynik wśród firm ubezpieczeniowych w Polsce).
Efekty dla interesariuszy
Wkład w SDG
Jako wicelider sektora ubezpieczeń w Polsce kształtujemy pozytywny wpływ społeczny. Pomagamy ofiarom wypadków, wspieramy osoby z niepełnosprawnościami, aby ułatwić im włączanie się do życia zawodowego, działamy na rzecz integracji i edukacji lokalnych społeczności poprzez wolontariat pracowniczy wszędzie tam, gdzie prowadzimy nasz biznes. Wspieramy kulturę, bo wierzymy, że sztuka i obcowanie z nią potrafi wygenerować niezwykłą kreatywność, uważność i społeczną wartość. Programy społeczne realizujemy za pośrednictwem Fundacji Integralia, Fundacji Artystyczna Podróż Hestii i Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym.
Strategia i model biznesowy
Model biznesowy ERGO Hestii opiera się na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest dywersyfikacja, a drugim – Najwyższy Standard Ochrony. Dywersyfikacja w ramach Spółki obejmuje sprzedaż korporacyjną i detaliczną. Najwyższy Standard Ochrony dotyczy wysokiej jakości obsługi – w szczególności obsługi posprzedażowej oraz likwidacyjnej. Efektywność wynikająca z modelu opartego na dywersyfikacji oraz zapewnieniu Najwyższego Standardu Ochrony możliwa jest dzięki innowacyjnym i przełomowym inwestycjom digitalizującym procesy ubezpieczeniowe.
Zobacz Strategię ESG na lata 2022‒2025
Wyniki za 2021 r.
Efekty dla interesariuszy
Wkład w SDG
Dbamy o środowisko i dążymy do transformacji ubezpieczeniowego łańcucha wartości poprzez dostarczanie klientom usługi rzetelnej oceny ryzyka klimatycznego, dobieranie środków minimalizujących wpływ na środowisko, oferowanie usług prewencyjnych, oferowanie atrakcyjnych pakietów ubezpieczeniowych dla nisko- lub zeroemisyjnych rozwiązań (OZE). Spełniamy najwyższe standardy w zakresie ochrony środowiska, prowadząc działalność zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju.
Strategia i model biznesowy
Model biznesowy ERGO Hestii opiera się na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest dywersyfikacja, a drugim – Najwyższy Standard Ochrony. Dywersyfikacja w ramach Spółki obejmuje sprzedaż korporacyjną i detaliczną. Najwyższy Standard Ochrony dotyczy wysokiej jakości obsługi – w szczególności obsługi posprzedażowej oraz likwidacyjnej. Efektywność wynikająca z modelu opartego na dywersyfikacji oraz zapewnieniu Najwyższego Standardu Ochrony możliwa jest dzięki innowacyjnym i przełomowym inwestycjom digitalizującym procesy ubezpieczeniowe.
Zobacz Strategię ESG na lata 2022‒2025
Wyniki za 2021 r.
Efekty dla interesariuszy
Wkład w SDG
Niniejsza strona korzysta z plików cookies
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Współadministratorami danych osobowych są:
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot ,
a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.
Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.
Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych. .
Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Marketingowe pliki cookies
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody
Statystyczne pliki cookies
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody
Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies