Dlaczego warto pracować w Grupie ERGO Hestia?
Talent to każdy pracownik, który poprzez swoją wiedzę, doświadczenie i osobowość, dobrze odnajduje się w swojej roli i realizuje strategię firmy, będąc aktywnym członkiem wspólnoty Hestian. Przywiązujemy dużą wagę do rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników tak, aby nowo zatrudnione osoby dobrze czuły się w nowym środowisku i płynnie wdrażały się w powierzane zadania.
Korzystamy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł rekrutacji. Każda rekrutacja prowadzona jest z najwyższą starannością według określonych zasad i schematu, obowiązują dokumenty opisujące rekomendowany standard rozmowy rekrutacyjnej. W czasie procesu rekrutacyjnego wszyscy kandydaci są równo traktowani i mają zapewnioną poufność. Prowadzimy również badania satysfakcji kandydatów oraz otwartą komunikację z kandydatami, m.in. poprzez chat dostępny w zakładce Kariera.
W 2021 r. zorganizowaliśmy dla pracowników oraz zewnętrznych kandydatów (w tym m.in. studentów kierunków ścisłych) wydarzenie promujące obszar IT i innowacje w ERGO Hestii. W programie wydarzenia znalazły się m.in. prelekcje naszych pracowników, stoliki eksperckie, występ znanego programisty – Petrosa Psyllosa.
Uczestnicy eventu mogli dowiedzieć się, jak przyśpieszające wykładniczo technologie zmienią nasz świat. Rozmawialiśmy o sztucznej inteligencji, głębokim uczeniu, Big data, Internecie rzeczy, chatbotach, robotach społecznych, komputerach kwantowych, neuromorficznych komputerach, rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości, druku 3D i 4D, medycynie precyzyjnej, biotechnologii, nanotechnologii, Internecie ciał, o tym jakie są ostatnie osiągnięcia w tych dziedzinach oraz w jakim kierunku będą zmierzały badania nad tymi technologiami i czego możemy się spodziewać już za kilka lat.
Zainteresowani mogli uzyskać szczegóły dotyczące zakresu działalności IT ERGO Hestii, uzyskać informacje o aktualnych ofertach pracy oraz mieli możliwość zaaplikowania na dane stanowisko.
Pracownicy cyklicznie spotykają się ze swoim przełożonym, aby porozmawiać o wynikach swojej pracy. Dodatkowo HR Biznes Partnerzy prowadzą rozmowy rozwojowe z pracownikami. Każdy pracownik biorący udział w rekrutacji wewnętrznej może liczyć na pogłębioną informację zwrotną. Jakość pracy obszarów operacyjnych oraz sprzedażowych, podobnie jak cele sprzedażowe i obsługowe, podlegają weryfikacji.
W 2021 r. w pełni korzystaliśmy z rozbudowanej rok wcześniej platformy szkoleniowej ERGO Hestii. Są tam dostępne wszystkie szkolenia obowiązkowe – wynikające z przepisów i regulacji prawnych, ale również zupełnie nowe produkty szkoleniowe, w tym szkolenia dotyczące umiejętności miękkich oraz nagrania z webinarów. W 2021 r. pracownicy mogli skorzystać z 34 szkoleń, a liczba ta wciąż rośnie. Na bieżąco powstają szkolenia z różnych zagadnień. Większość szkoleń w trybie e-learningu zostało przygotowanych przez naszych wewnętrznych ekspertów. Oprócz tego korzystaliśmy ze szkoleń stacjonarnych oraz online – łącznie 456 szkoleń w skali roku.
2019 | 2020 | 2021 | |
---|---|---|---|
Średnia liczba godzin szkoleniowych na pracownika | 29,7 | 12,9 | 24 |
Kobiety | 28,7 | 11,2 | 21,9 |
Mężczyźni | 31,5 | 16,0 | 27,6 |
Program realizowany od 2002 r. skierowany do firmowych talentów – osób, które wyróżniają się zaangażowaniem w pracę, twórczym podejściem do swoich zadań, nastawieniem na sukces własny oraz swojego zespołu.
24 uczestników w 2021 r.
Program skierowany do nowych menedżerów. Zakłada rozwój kompetencji menedżerskich i przywódczych oraz skuteczności zarządzania poprzez zdobycie i wzmocnienie zestawu kompetencji niezbędnych do pełnienia roli menedżera/lidera.
28 uczestników w 2021 r.
Program skierowany do osób, które stawiają na rozwój kompetencji menedżerskich lub odkrywanie potencjału w kierunku zarządzania ludźmi (program dedykowany obszarowi Operacji i Likwidacji Szkód).
W 2021 r.:
Nowy program rozwojowy realizowany wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego. Celem utworzenia kierunku studiów jest specjalistyczne kształcenie kadr w Grupie ERGO Hestia. Zdobycie szerokiej wiedzy z zakresu zagadnień ubezpieczeniowych połączone z kształceniem kompetencji zarządczych przygotuje słuchaczy do rozwijania kariery zawodowej w świecie nowoczesnych ubezpieczeń.
Zajęcia prowadzone są przez kadrę Akademii Leona Koźmińskiego oraz ERGO Hestii w 3 blokach tematycznych:
W 2021 r. 25 uczestników rozpoczęło studia, które ukończyli w czerwcu 2022 r. (absolwenci otrzymali dyplom ukończenia studiów podyplomowych).
Program skierowany do osób, dla których tzw. data science to prawdziwa pasja. Uczestnicy tego programu wspólnie wykorzystują najnowsze technologie z zakresu analizy danych, rozwijając przy tym swoje umiejętności analityczne. Do tej pory zrealizowano trzy edycje programu.
23 uczestników w 2021 r.
Program skierowany do obecnych i przyszłych Project Managerów oraz do osób wykorzystujących w pracy elementy wiedzy z zakresu zarządzania projektami.
19 uczestników w 2021 r.
Program skierowany do „hestyjnych” potencjałów analitycznych, a zarazem osób, które chcą rozwijać się w tematyce programowania i robotyzacji. Każda z edycji to intensywny kurs realizowany dla osób, które dotychczas w ogóle nie miały nic wspólnego z tematem robotyzacji, a po 3 miesiącach intensywnej, codziennej nauki stają się samodzielnymi programistami. Bootcamp to inicjatywa, która powstała w czasie pandemii. Cały program był zrealizowany podczas pracy zdalnej.
E-bootcamp zakończył się w marcu 2021 r. ‒ 10 uczestników
W 2021 r. przeprowadziliśmy rekrutację do dwóch kolejnych bootcampów, startujących w 2022 r.:
Program skierowany do Menedżerów Systemów, realizowany w formie forum wymiany wiedzy. Celem programu jest wypracowanie jednego, wzorcowego standardu utrzymania systemów biznesowych przez ekspertów ERGO Hestii związanych z utrzymaniem systemów.
11 uczestników w 2021 r.
Program szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez pracowników dla pracowników. Szczegółowy katalog został opracowany w podziale na 5 kategorii (szkolenia specjalistyczne, sprzedażowe, systemowe, z kompetencji miękkich oraz z pasji). Obecnie w katalogu znajduje się ponad 60 szkoleń. Szkolenia prowadzone są cyklicznie przez cały rok w formie online oraz tradycyjnej.
W 2021 r.:
Systematycznie podnosimy i certyfikujemy wewnętrznie wiedzę naszych pracowników. Szkolenia certyfikujące wiedzę realizowane są w obszarach takich jak: likwidacja szkód, underwriting, menedżerowie sprzedaży.
Ok. 1 100 uczestników w 2021 r.
Grzegorz Janoszek. Fotograf
Współpraca z uczelniami
Ze względu na pandemię COVID-19 i w trosce o bezpieczeństwo zdrowotne zarówno studentów, jak i wykładowców, współpracę z uczelniami kontynuowaliśmy w 2021 r. w formie online.
Udział ERGO Hestii w wydarzeniach dedykowanych studentom i absolwentom:
Będąc pracownikiem ERGO Hestii, możesz korzystać z dodatkowych benefitów pozapłacowych1, takich jak:
1 Wymiar etatu nie ma wpływu na zakres oferowanych naszym pracownikom benefitów.
W 2021 r. Centrum Zdrowego Pracownika było zaangażowane w szereg kampanii promocji zdrowia i aktywnego trybu życia wśród naszych pracowników.
Działania realizowane w ramach Centrum Zdrowego Pracownika w 2021 r.:
Dbamy o wysoki standard komunikacji wewnętrznej. Na bieżąco informujemy o zmianach strategicznych i operacyjnych mogących wpłynąć na pracowników. Wszelkie ważne zmiany są zaplanowane i komunikowane z odpowiednim wyprzedzeniem.
Naszym głównym kanałem komunikacji wewnętrznej jest intranet EHnews. Ponadto raz w tygodniu wysyłany jest newsletter ERGO Hestia NEWS oraz podsumowanie tygodnia EH News 24. Informacje, które chcemy szczególnie zaakcentować, wzmacniane są osobnymi mailingami. Organizowane są również spotkania online z wykorzystaniem aplikacji Teams. Komunikacja online wspierana jest też komunikatami na telewizorach przy wejściu do budynków oraz niestandardowymi kampaniami w przestrzeniach biurowych.
Komunikacja Zarządu ERGO Hestii z pracownikami odbywa się kaskadowo – informacje przekazują pracownikom dyrektorzy. Dodatkowo Zarząd wysyła ważne komunikaty bezpośrednio do pracowników za pomocą korespondencji mailowej oraz w formie nagrań wideo. W ERGO Hestii najważniejszym źródłem informacji pozostaje bezpośredni przełożony.
Niniejsza strona korzysta z plików cookies
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Współadministratorami danych osobowych są:
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot ,
a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.
Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.
Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych. .
Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Marketingowe pliki cookies
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody
Statystyczne pliki cookies
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody
Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies